Skolstart 2010



Första skoldagen! Vi träffades på skolgården för att fira att skolan börjat igen.
Hoppas barnen tyckte det var roligare än vad de visar på den här bilden...hihihi...
Vi sjöng tillsammans. Under läsåret ska vi göra en egen
skolsång som handlar om den bästa skolan i världen...nämligen vår =)



Brita invigde med tal och alla klasser fick ett brev. Brevet bestod i massa olika
räkneexempel som handlade om sommaren. Det blev en rolig mattelektion.



Efteråt blev det GLASS I STORA LASS!!!



Det tyckte barnen var härligt =)
Hej från fröken
Nästa inlägg kommer inte jag att göra, from nu är
det barnen som bloggar =)


Kommentarer
Postat av: Ami, Isaks mamma

Vilka härliga bilder! Det var nog ändå rätt kul att börja skolan, eller vad säger ni barnen? Ni gör ju så mycket kul!

2010-09-18 @ 21:58:42
Postat av: Linda, Felix mamma

Åh vad Ni ser ut att ha det mysigt med glass i handen.

Vilken tur att Ni går i en sån bra skola!

2010-09-21 @ 21:09:03
Postat av: Anna L

Jag fick ingen glass när jag kom tillbaka efter min semester!! Ni ser så glada och snygga ut allihop. Vilket härligt gäng ni är!!!!!

2010-10-03 @ 19:20:18
Postat av: Pernilla - "mie's" mamma

Jag vill också gå i skolan och äta glass! :)

På mitt jobb får man bara kaffe. Vill ni byta? ;-)

2010-10-15 @ 10:28:42
URL: http://perlan.org
Postat av: Anonym

Tyvärr vi vill INTE byta!!! Vi tar gärna mer glass =)

2010-10-19 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0